Etik ve Uyum Yöneticileri Platformu “Güven, İtibar ve İletişim”

Etik ve Uyum Yöneticileri Platformu Salt Galata Buluşmaları kapsamında 15 Mart 2016 tarihinde “Güven, İtibar ve İletişim” konusunu Türk Pirelli ve Anadolu Efes şirketlerinin Pazarlama Departmanında görev alan ve çalışmalarına iletişim ve sürdürülebilirlik konularını da ekleyen İlgün Danışmanlık’ın kurucusu Mustafa İlgün eşliğinde tartıştık.

  • Güven konusunun günlük yaşamımız ve iş hayatımızdaki yeri nedir?
  • Piyasa koşullarında ve şirketlerin iş yapış biçimlerinde iş etiği konusunun eksikliğinden meydana gelen vakalar nelerdir?
  • Vizyon, misyon, değerler, kurum kültürü ve kurumsal kimliğin öğelerinin birbiri olan bağlantısı nedir?
  • Üst düzey yöneticiler ve liderlerin etik değerlerin benimsenmesinde şirket içindeki rolü nedir?

konularının ele alındığı sohbetimizi vaka çalışması ile sonlandırdık.

Katılımcılarımıza bir kez daha teşekkür ederiz!

Mustafa İlgün – İlgün Danışmanlık Kurucusu

Profesyonel iş hayatına 1990 yılında Coca-Cola’da kurucu ekipte aldığı görev ile başlayan İlgün, kariyerini Türk-Pirelli ve Anadolu Efes’in pazarlama departmanındaki görevleri ile sürdürdü. Görevi süresince pazarlama ve iletişim alanlarında çalışan İlgün, Genel merkezde 6 ülkeyi kapsayan bir coğrafyada ticari pazarlama ve kurumsal iletişim sorumluluklarını üstlendi. Rio de Janeiro’da yapılan uluslararası Rio+20 iklim toplantısında Anadolu Efes’i temsilen “Sürdürülebilir Tarım” projesini uluslararası görüş liderleriyle paylaştı. Sürdürülebilirlik ve kadın emeği konularında çeşitli kuruluşların danışma kurullarında yer aldı. Kariyeri boyunca yenilikçiliği bir kültür olarak ele alan ve bu kültürü pekiştirme gayreti içinde bulunan İlgün, çok sayıda iletişim projesine ve sürdürülebilirlik alanındaki çalışmaya liderlik etmiştir. İlgün, kariyerini kurumsal iletişim, pazarlama iletişimi konularında danışmanlık yaparak ve eğitimler vererek sürdürmektedir. 

Yorum bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir