Duyuru

4.Uluslararası İtibar Yönetimi Konferansı 16-17 Mart 2016 / İSTANBUL

İtibar Yönetimi Enstitüsü ve Kadir Has Üniversitesi işbirliğiyle 4.Uluslararası İtibar Yönetimi Konferansı 16-17 Mart 2016 tarihlerinde İstanbul’da düzenleniyor.

7 ana oturumda çok sayıda konuşmacının yer aldığı İtibar Konferansı 2 gün sürecek. Geçmiş yıllarda da ilgiyle takip edilen konferansın ana teması “Marka ve İtibar” olarak belirlendi.

Konferans kapsamında Markaların İtibar Yönetimi, Marka ve İtibarın Ölçümlenmesi, Markaların Sosyal Sorumlulukları, Dijital Markalar ve İtibar Yönetimi, Bireysel ve Kurumsal İtibar, İtibar Yönetimi ve Marka İletişimi, Markalar ve Online İtibar Yönetimi, Marka Yönetimi ve İtibar Yönetimi Stratejileri, Markaların Riskleri ve İtibar Riski Yönetimi, Yeni Medyanın Marka ve İtibar Üzerindeki Rolü konuları ele alınacak.

Ayrıntılı bilgi ve kayıt için: http://www.reputationconference.org/tr